Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Συμβουλές αναγνώστριας για τα σκυλάκια

Αν έχετε σκύλο και μάλιστα με μακρύ τρίχωμα είναι πολύ καλό να το κοιτάζετε κάθε μέρα. Άν δείτε σε... σημεία του σώματός του μικρά στρογγυλά που να λείπει το τρίχωμά του ή κάτι περίεργα σπυράκια μεγάλα να το ΤΡΕΞΕΤΕ στον κτηνίατρο, γιατί είναι μύκητες. Καλό είναι τα σκυλάκια μας να τα πλένουμε με σαμπουάν που είναι αντιμικροβιακά και αντιμυκιτιακά. όπως και να βάλουμε αμέσως εκεί που είναι το πρόβλημα αλοιφή αντιμυκιτιακή. Μήν του δώσετε αντιβίωση γιατί σκοτώνει τα μικρόβια και αυξάνει κατά πάρα πάρα πολύ τους μύκητες. Ο κτηνίατρος θα του πάρει δείγμα και σε 15 μέρες θα σας πεί τι είναι. Στις 15 αυτές μέρες χρησιμοποιήστε 2 φορές την εβδομάδα το σαμπουάν που είναι αντιμικροβιακό και αντιμυκιτιακό και τοπικές αλοιφές αντιμυκιτιακές και ΟΧΙ αντιβίωση. Το ποιο καλό για να μην έχει πρόβλημα το σκυλί σας είναι να του δίνετε μία καλή τροφή πλούσια σε βιταμίνες. Άν σας είναι δύσκολο (είναι ακριβές) βάζετε στην ξηρά τροφή του μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο κάθε μέρα. Είμαι παθούσα και ταλαιπωρούμαι 4 μήνες τώρα με τους μύκητες του σκύλου μου, και αν κάποιος μου είχε πεί γι.’ αυτούς δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο, θα το είχα αντιμετωπίσει ποιο γρήγορα και ποιο αποτελεσματικά. Πρέπει όταν πηγαίνουμε στον κτηνίατρο να μας ενημερώνει και για τέτοιες περιπτώσεις ώστε να είμαστε υποψιασμένοι και προσεκτικοί. Ελπίζω κανένα σκυλάκι να μην βρεθεί ποτέ σε αυτή την κατάσταση, αλλά θεωρώ χρέος μου να ενημερώσω για την περιπέτειά μου ώστε να προφτάσω μια κατάληξη σαν τη δική μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου