Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Κατοικίδια με… υπαρξιακές αναζητήσεις!


Δεν έχει να κάνει μόνο με τις εκφράσεις που παίρνουν κάθε φορά, ούτε με τις πράξεις ή τις κινήσεις τους. Ούτε καν με τον τρόπο που επιλέγουν να κάνουν κάποια πράγματα. Έχει να κάνει με όλα αυτά μαζί και ακόμα περισσότερα για τα ζώα που θα δείτε στη συνέχεια, τα οποία απαθανάτισαν οι ιδιοκτήτες τους σε βαθιές, πολύ βαθιές σκέψεις! Προβληματισμοί του τύπου «ποιος είμαι;», «πού πάω;», «τι θα κάνω με τη ζωή μου;» και άλλα παρόμοια ευτράπελα. Γιατί όταν γάτες και σκύλοι μπαίνουν στη ζωή των ανθρώπων δεν μπορεί παρά να την κάνουν πιο διασκεδαστική με τις απορίες και τις… περισυλλογές τους! Ειδικά όταν αναρωτιούνται…

1. Τι θα κάνω στη ζωή μου από εδώ και πέρα;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
2. Η στυλιστική μου επιλογή είναι κατανοητή ή μήπως όχι;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
3. Εσπρεσάκι ή καπουτσίνο;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
4. Καθρέφτη καθρεφτάκι μου ποια είναι ποιο όμορφη;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
5. Άραγε θα βρω ποτέ την πραγματική αγάπη;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
6. Γίνομαι τέρας τελικά;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
7. Μπορώ άραγε να διακριθώ στη γιόγκα;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
8. Το αφεντικό μου άραγε θα εκτιμήσει την προσφορά μου;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
9. Θα μπορέσω να σε ξεπεράσω;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
10. Πάντα έτσι θα μοιάζει η φάτσα μου;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
11. Μήπως τελικά έπρεπε να πάρω το μικρότερο χοτ ντόγκ;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
12. Θα μπορέσω άραγε ποτέ να γίνω πρίμα μπαλαρίνα;
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε βαθιά... περισυλλογή!
♥ Και δύο έξτρα που έχουν λύσει τα προβλήματά τους!
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε υπαρξιακούς... συλλογισμούς!
perierga.gr - Σκυλιά & γάτες σε υπαρξιακούς... συλλογισμούς!
perierga.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου